Категорії

Виробники

Обмін на повернення

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Під час отримання товару, споживач погоджується зі станом товару, характеристиками та комплектацією.

Moto-zapchasti не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром, якщо клієнт не перевірив товар при отриманні.

ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЄ ТОВАР, ЯКЩО:

  • минуло більше 14 днів з моменту придбання.
  • товар був у використанні, присутні сліди встановлення або експлуатації.
  • не збережено або пошкоджено заводське пакування (надірвано, деформовано, присутні сліди бруду, вологи і т.д.), не збережено пакети, наклейки, ярлики.
  • не збережено повну комплектацію, відсутні елементи або частини товару.
  • при перевірці були виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту, змащення/очищення сторонніми речовинами або рідинами, різкі та непритаманні виробу запахи і т.д.) або порушені інші умови гарантійного обслуговування.
  • при перевірці були виявлені пошкодження під впливом екстремальних температур або викликані потраплянням всередину виробу: бруду, сторонніх предметів, речовин, рідин, комах і т.д..
  • товар з категорії "Оливи та хімія" у випадках, якщо пломби були пошкоджені.
  • товар з категорії "Уцінка" або товари, які містять в своєму найменуванні слово "УЦІНКА" або б/у.
  • винятком повернення товару неналежної якості може бути товар, установка якого проводилася кваліфікованим фахівцем СТО, який має сертифікати відповідності на даний вид робіт з наданням відповідної документації, але не пізніше 14 днів з моменту придбання товару.

 

ОПЛАТА ПОСЛУГИ ДОСТАВКИ:

  • під час повернення товару, який не підійшов по характеристикам, вартість доставки буде вирахувана із суми повернення.
  • під час обміну або повернення товару з вини магазину - доставку повернення компенсує магазин та вона є безкоштовною для клієнта.
  • під час використання послуги "Легке повернення" доставка повернення до 30 кг є безкоштовною для клієнта.

x
pname

Товар успішно доданий до кошика

« Продовжити покупки
Оформити замовлення »
x
Помилка

huston we have a problem

« Продовжити покупки