Карбюратор К-68-Д ЮПІТЕР TOUGH
Карбюратор К-68 Д для вітчизняних мотоциклів ІЖ ЮПІТЕР, снігохід РИСЬ, круглий, виробник - TOUGH.
Карбюратор К-68 Д для вітчизняних мотоциклів ІЖ ЮПІТЕР, снігохід РИСЬ, круглий, виробник - TOUGH.
Карбюратор К68 Д для вітчизняних мотоциклів ІЖ ЮПІТЕР, снігохід РИСЬ, круглий, виробник - TOUGH.
ІЖ Юпітер 5
З 1985 року почалося виробництво мотоцикла «Іж Юпітер – 5» з двигуном, потужність якого, порівняно з попередньою моделлю Іж Юпітер – 4, була знижена з 28 до 24 к.с. З'явилася кнопка «аварійного запуску», яка відключала всі прилади, окрім запалювання, при запуску з акумулятором, що підсів. У 1988 році модель отримала нову зовнішність: бензобак, облицювання та приладовий щиток.
Останні модифікації ІЖ Юпітер 5 обладнані двигуном ІЖ Ю5 з рідинною системою охолодження та потужністю 25 к.с. Використання цієї системи дає можливість знизити витрату палива, зменшити рівень шуму та забезпечує стійку роботу двигуна.
Технічні характеристики (без бокового причепа)
База мотоцикла (відстань між осями коліс), мм 1450
Дорожній просвіт при повному навантаженні та нормальному тиску в шинах, мм 135
Габаритні розміри (без урахування напівобтічника, багажника, дуг безпеки та дзеркала), мм
довжина 2170
ширина 810
висота 1170
Маса (суха), кг 160
Максимальне навантаження, кг 170
(В т. ч, навантаження на багажник або вантаж у бічному причепі) 20
Максимальна швидкість, км/год 125
Гальмівний шлях, м:
зі швидкості руху 30 км/год до 0 км/год 6,5
зі швидкості руху 60 км/год до 0 км/год 22
Контрольна витрата палива на 100 км шляху, 5,9
Тип двигуна двотактний, двоциліндровий
Діаметр циліндра, мм 62
Хід поршня, мм 57,6
Ступінь стиску 9,3
Робочий об'єм, см'347,6
Максимальна потужність двигуна, кВт (к. с.) 17,6 (24)
Мастильна система спільно з паливом
Система запалювання батарейна
Карбюратор К-62Д, К-65Д, К-68Д або Jikov (виробництва ЧССР)
Паливо, що застосовується бензин з октановим числом не менше 76 (А-76, АІ-93)
Повітроочисник контактно-олійний
Охолодження повітряне
Передача від двигуна на зчеплення ланцюгом дворядним втулковим
huston we have a problem