Головка циліндра Мураха 200 Росія
Головка циліндра для вантажного мотоцикла Мураха, 2-х тактна РОСІЯ
Головка циліндра для вантажного мотоцикла Мураха, 2-х тактна РОСІЯ
Головка циліндра (main head) 2-х тактна для вантажного мотоцикла / трицикла Мураха 200 см3 Росія
Мотоцикл «Мурашка» - це раритетна автотехніка вітчизняного виробництва, яка навіть сьогодні може бути незамінною для власників присадибних ділянок. Незважаючи на свій «похилий вік», він має низку переваг у порівнянні з багатьма моделями. Історія створення У радянські роки на тульському заводі у великій кількості виробляли легкові та вантажні моторолери на кшталт скутера. Багато модифікацій обмежувалися експериментальними серіями, так і не виходячи в масове виробництво. Однак один із них – вантажний мотоцикл «Мурашка», ласкаво так званий у народі, до їхньої категорії не належав. Цей невеликий «трудівник» користувався великою популярністю у СРСР, а й поза його межами. Попит на нього поступово зростав і в дев'яностих почався експорт складальних моделей цих вантажних мотоциклів до Колумбії, Аргентини та Мексики. За короткий термін до цих країн було доставлено майже тринадцять тисяч повних штук. Якість цього радянського скутера сподобалася навіть аргентинським спецслужбам, які для поліцейських замовили мотоцикл «Мурашка» зі спеціальною кабінкою та критим кузовом, що має віконця для пасажирів.
Закрита кабіна, яка була встановлена на мотоцикл «Мурашка», була зібрана із зварених сталевих штампованих листів. Вона важила п'ятдесят кілограмів. А досить велике за розмірами панорамне скло, оснащене ручним склоочисником, не обмежувало оглядового кута водія. Двері кабіни мали гумовий ущільнювач для її щільного закривання та збереження усередині тепла. Крісло водія – м'яке – робило цю модель на ті часи дуже комфортною. При цьому в кабіні навіть у гарячий мороз зберігалася температура вісім градусів.
«Мурашка» - мотоцикл, ціна якого була низькою навіть у радянські роки, досить маневрений завдяки задньому ходу. Його радіус повороту - всього три з половиною метри, а його маса при порівнянні з важкими мотоциклами з бічними причепами, що мають вагу триста двадцять кілограм, відчутно менше - двісті сорок. Тим самим полегшується завдання водія, що проводить несподівано ремонт на дорозі: мотоцикл можна легко та зусиль укласти на бік. Також легко проводиться і заміна пошкоджених шин, оскільки дискові колеса складаються з двох половинок, стягнутих болтами. Тому для монтування запаски з камерою треба лише роз'єднувати ці половинки.
huston we have a problem